Programa per la inclusió social

Els projectes tenen com a objectiu la igualtat d'oportunitats d'infants i joves en risc d'exclusió social, ja sigui per qüestions socioeconòmiques, de gènere, de capacitats o d’origen.

La Fundació centra una part dels seus esforços a donar suport a infants i joves de Catalunya  a  58 països de tot el món.

S'han dut a terme projectes a Amèrica Llatina, Orient Mitjà i Àfrica.

tots units fem força

Aliances relacionades

Gasol Foundation

Aliança per prevenir l'obesitat infantil i promoure hàbits saludables entre els menors a través de l'activitat física i l'esport, l'alimentació saludable

Cruyff Foundation

La Fundació Barça i la Cruyff Foundation col·laborem amb l'objectiu de fomentar la inclusió social de la infància i la joventut.

Veure aliança

Scholas Occurrentes

Es vol fomentar l'educació en valors a través de diverses accions per integrar les comunitats educatives d'arreu del món.

DGAIA

Col·laboració amb la Generalitat per l'acompanyament socioeducatiu i emocional de joves refugiats i en situació de vulnerabilitat.

Invulnerables

L'objectiu se centra en la lluita contra la pobresa de la nostra societat, abordant el problema amb les mesures i estratègies adients.

Fundació Federació Catalana de Futbol

Accions solidàries i inclusives a través del futbol.

Diputacions

Acord per contribuir a la igualtat d'oportunitats d'infants i joves a Catalunya.

Veure Aliança

Rebem suport d'empreses i fundacions del nostre país i d'arreu del món

Konami

Des del 2017 treballem conjuntament per la inclusió social a través de l’esport, i des del 2019, gràcies a Konami, fem arribar el programa Per la Diversitat al Japó.

Nike

Main partner del Club, dona suport a la Fundació des del 2018. A través de la iniciativa Made To Play treballem a set barris de Barcelona, arribant a 30 educadors i quasi 600 infants.

Shell

Amb el seu suport des del 2012, hem arribat a més de 15.000 infants de l'Iraq, Oman, Qatar, Egipte i l'Aràbia Saudita hem creat estratègies de resolució pacifica de conflictes.

Diputacions

Des del 2012, el suport de les Diputacions de Barcelona, Lleida, Girona i Tarragona ha fet beneficiaris del programa d’Inclusió Social més de 112.000 infants de 75 municipis.