INNOVACIÓ SOCIAL

Innovar en les solucions: en la diversitat dels reptes, està la diversitat de solucions.
Testimonios FutbolNet en Kara Tepe

Historias de Kara Tepe

Millorar la situació social de milions dels infants al món, és un gran i complex repte, que requereix de solucions diverses adaptades a cada idiosincràsia.

En aquest complex escenari de diversitat mundial, la innovació és clau. La recerca constant de noves respostes, noves solucions i noves metodologies, més eficaces i amb major impacte enfront dels reptes socials de la infància i la joventut.

NOVES TÀCTIQUES DE JOC, PER A NOUS RESULTATS.
Sport4change:
el laboratori d’idees de la Fundació

És un centre de reflexió i anàlisi sobre noves línies estratègiques. Obert a distintes corrents de pensament, el laboratori és participatiu: promou la compartició d’idees, propostes d’acció i solucions innovadores a través de seminaris, conferències i events amb experts nacionals i internacionals.

Les noves tecnologies també hi juguen un paper important. Contribueixen a proporcionar un major impacte dels projectes, alhora que connecten fàcilment amb infants i joves.

BARÇA SPORTS KIT
L'esport entra als camps de refugiats

La Fundació hem preparat un innovador Kit esportiu portàtil, que s'entrega a camps de refugiats arreu del món, amb l'ajut del HUB del FCB. Està format de material esportiu i instruccions per a les activitats. Aquest kit està en una 1a fase que, un cop finalitzi, s'avaluarà per veure'n el seu ús i acceptació, per a fer la versió definitiva.

POL, EL ROBOT QUE FA FELIÇ ALS NENS
El nostre robot Pol, és un projecte d'innovació social que permet que infant si joves de tot el món, hospitalitzats per patir malaties molt greus i que no poden desplaçar-se, puguin visitar les instal·lacions del Camp Nou Experience.
A través d'un ordinador amb càmera connectat a internet, el nen controla els comandaments que controlen a distància en Pol, que es mou per les instal·lacions mostrant-los així l'experiència. En Pol compta amb dues càmeres que ofereixen visió complerta i set micros per captar el so i fer l'experiència més real.

El nostre robot es diu Pol, en homenatge al primer nen que va gaudir d'aquesta experiència, acompanyat per Eric Abidal, poques setmanes abans de morir per la seva malaltia