Projecte Il·lusions

Trobades que valen un món

Hi ha moments impagables. Un d'aquests és quan un infant malalt es troba amb un crac del Barça. El projecte Il·lusions de la Fundació contribueix a millorar l'estat emocional de gairebé 500 infants de tot el món amb malalties greus gràcies a les trobades exclusives amb jugadors i jugadores dels primers equips de futbol i bàsquet (Meet&Greet), així com les invitacions per a infants i les seves families a partits de l'Spotify Camp Nou i a l'estadi Johan Cruyff. Els infants menors de 12 anys poden participar a la foto oficial dels jugadors d'inici de partit (Experiència partit).

Gran part d'aquestes experiències es duen a terme amb un acord de col·laboració entre Fundación Pequeño Deseo, CorAll Family, Make-A-Wish Spain i Fundació Enriqueta Villavecchia.