BUYLLING

Una metodologia innovadora, per a una problemàtica emergent.

La innovadora metodologia del Buyllling, adreçada a nens d'entre 6 i 12 anys, és una eina de prevenció per a la problemàtica més important d'infants i adolescents en l'actualitat: L'assetjament escolar. Una eina pensada per a promoure el benestar i per ser un clar facilitador de les relacions entre iguals.

Objectiu: Tolerància Zero

La nostra tàctica contra el Buylling
La forma: Vivències i reflexions
La vivència en primera persona sempre resulta el millor dels aprenentatges. Per això el mètode és vivencial: A través de la pràctica de l'esport.
El fons: Consolidant hàbits socials
L'objectiu és aconseguir una bona convivència: per això la metodologia treballa en primer lloc l'àmbit més reflexiu: el coneixement d'un mateix i les conductes individuals, per aconseguir al final el compromís de tots i totes de contribuir a una bona convivència.

Jugades mestres contra l'assetjament escolar
Intel·ligència emocional
Sota aquest eix es treballa la identificació, la comprensió i la gestió de les emocions. L'autoestima, i la identificació de la vàlua dels altres, són absolutament imprescindibles.
Educació en valors
Mitjançant la pràctica de l'esport, es posen en joc valors com el respecte, el treball en equip i la responsabilitat.
Desenvolupament d'estratègies pro-socials
Es fomenten habilitats socials que són claus per a una bona prevenció i gestió del conflicte, com per exemple: el treball cooperatiu, l'escolta activa, la capacitat de resoldre conflictes desescalant tensions, l'assertivitat i també la resilència.

Banner Image

Signa a favor del Manifest Alan

Ajuda'ns a sensibilitzar la societat, suma't al Manifest Alan promogut per la Fundació. Fins a finals de juny de 2017, s’han aconseguit ja prop de 14.000 signatures